Afbeelding
Foto: Persbureau SK-Media

Hoge concentratie gas in woning Gennep

112 808 keer gelezen

Gennep - vrijdagochtend is de brandweer van Gennep voor een melding gaslucht aan de Nachtegaalstraat. Eerste werden ze even voor negenen opgeroepen. En later rond half elf nog een keer sinds dien zijn ze aanwezig aan de Nachtegaalstraat om metingen te verrichten. Er is een gaslek aangetroffen en deze is inmiddels gedicht door enexis. Maar omdat er nog vrij hoge concentratie gas gemeten word in de kruipruimte van de woningen blijft de brandweer aanwezig en zijn ze met salvage in overleg over de aanpak. Er is zou geen gevaar meer zijn voor de mensen. Een aanwonende kan niet in op dit moment maar andere hoeven hun woning niet verlaten.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Laatste nieuws

MaNieFest is afgelast
‘t Bombakkes annuleert MaNieFest wegens code rood en verwacht noodweer Event 2 uur geleden
Afbeelding
‘Slachtoffer ongeval op Mookerplas is amateurvoetballer Mats Grotenbreg’ update 12 uur geleden 6
Woord van de Wèèk.
Woord van de Wèèk: Fâllie DIALECTRUBRIEK 25 jun, 17:00
Afbeelding
Joop Lemmen geniet als hij anderen kan laten genieten VRIJWILLIGER VAN DE WEEK 25 jun, 12:00 3
Leo Daanen (midden) trakteert Mariet (l) en Christa (r) op een beschuitje met muisjes.
Ooievaarsringen wordt moeder-dochteruitje voor Mariet en Christa Opmerkelijk 25 jun, 11:49
De genomineerden en Young Talents
Genomineerden Ondernemersprijs en Jong Talent Award 2026 bekend; ‘Al 30 jaar diepgeworteld in de regio’ Algemeen 24 jun, 21:33

Uit de krant